Svi građani koji su se u proteklom periodu registrovali za korišćenje sistema „eAgrar“, odnosno izvršili registraciju/preregistraciju poljoprivrednih gazdinstava, automatski su postali „eGrađani“ i korisnici poratala „eUprava“. Stoga, poljoprivrednici poreski obveznici, ujedno i korisnici „eAgrara“, neće dobiti na kućnu adresu rešenja o porezu na imovinu obveznika koji ne vode poslovne knjige za 2023. godinu (a koja obuhvataju i porez na poljoprivredno zemljište), nego će im rešenja biti dostavljena u „eSanduče“. U „eSanduče“ će biti dostavljena i rešenja o naknadi za odvonjavanje za 2023. godinu, koja izdaju JVP „Vode Vojvodine“ Novi Sad.
Kako ističe Petar Samardžić, zamenik gradonačelnice, iako na prvi pogled korišćenje usluga elektronske uprave deluje komplikovano, ove usluge su omogućene građanima kako bi im se obezbedilo da većinu administrativnih poslova obave lakše, brže i komfornije, bez čekanja u redovima, bez odlaska na šalter. Dokumentima u „eSandučetu“ građani mogu pristupiti direktno preko portala „eUprave“, ili preko platforme „eAgrar“.
Obaveštenje o pristiglom elektronskom dokumentu u „eSanduče“ dostavlja se na mejl adresu korisnika.
Samardžić je ukazao i na činjenicu da nakon prvog pristupanja elektronskom dokumentu u „eSandučetu“, dati dokument se automatski prebacuje u „eSanduče-arhiva“ na portalu „eUprave“, kako bi se i naknadno mogao pregladati odnosno preuzeti.
Gradska uprava stoji na raspolaganju Mitrovčanima koji se ne snalaze najbolje sa uslugama elektronske uprave, stoga pomoć oko pristupanja elektronskim dokumentima, i oko konkurisanja za „ePodsticaje“ na „eAgraru“ može se dobiti u Poljoprivrednoj stručoj službi i Agenciji za ruralni razvoj, a pomoć oko dobijanja kopije poreskog rešenja (u papirnoj formi) može da se dobije na šalterima 1. i 2. Uslužnog centra u Gradskoj kući – šalteri Uprave za budžet i lokalni ekonomski razvoj.