Sajam investitora „EXPO REAL“ u Minhenu, od 11-13. oktobra, posetilo je više od 19.000 učesnika iz 52 države. Ukupno 1.198 izlagača iz 29 zemalja uzelo je učešće na ovogodišnjem sajmu, a u top deset izlagača, pored Nemačke, našli su se: Holandija, Poljska, Austrija, Švajcarska, Srbija, Italija, Španija, Francuska, Rumunija.
Deset gradova i opština iz Srbije predstavljalo je svoje investicione projekte na sajmu „EXPO REAL“ 2021. Na ovom najvećem evropskom „B2B“ sajmu nekretnina i investicija predstavili su se Novi Sad, Kikinda, Zrenjanin, Sremska Mitrovica, Bečej, Subotica, Pećinci, Vršac, Pančevo i Sombor, a u sklopu štanda Razvojne agencije Vojvodine.
Cilj ovakvog sajma je održati sastanke sa postojećim partnerima, upoznati potencijalne investitore i pokrenuti nove projekte. Zahvaljujući zahtevnim ekonomskim reformama koje je sprovela u proteklom periodu, Srbija se pozicionirala kao jedna od najznačajnijih investicionih destinacija Centralne i Istočne Evrope. Ideja Razvojne agencije Vojvodine jeste da pronađe investitore i partnere, pre svega na nemačkom tržištu, ali i iz ostalih zemalja, koji će ulagati u Srbiju, a samim tim i zapošljavati određeni broj ljudi.
Grad Sremska Mitrovica i Turistička organizacija Grada, predstavili su turističke potencijale kao i investiocione planove za izgradnju hotela koji će zadovoljiti potrebe svakog potencijalnog turiste.
Prema rečima Petra Samardžića, zamenika gradonačelnice, koji je predvodio mitrovačku delegaciju na Sajmu, ovakvi sajmovi su odlična prilika da se predstave potencijali i ivesticioni planovi Grada, ali i direktno razgovara sa potencijalnim investitorima. Kontakti su napravljeni, ostaje da se održavaju kako bi se u narednom periodu, kroz dogovore i pregovore planovi i realizovali.
Dušan Drča, direktor Turističke organizacije Grada Sremska Mitrovica, zadovoljan je učešćem na Sajmu, i prezentovanjem potencijala Mitrovice u oblasti turizma. Kako je istakao, EXPO REAL je pravo mesto gde može da se uči na iskustvu velikih svetskih gradova.