Osnivač i glavni direktor Fejsbuka Mar Zakerberg najavio je da će njegova kompanija od sada nositi novo ime – Meta.
On je rekao kako ime menjaju jer Fejsbuk ne opisuje sve ono što kompanija radi.
– Naš brend je trenutno veoma usko povezan za jedan produkt. Ali vremenom, nadam se da će nas i drugi videti kao meta kompaniju.
Inače, on je vlasnik nika na Tviteru @meta kao i sajta meta.com, koji direktno vodi na uvodnu stranu Fejsbuka gde su svi detalji promene.
Njegova kompanija pod imenom Meta i dalje na jednom mestu ima Fejsbuk, aplikacije Instagram, WhatsApp i virtuelni brend Oculus.
Fejsbuk je investirao 10 milijardi dolara u ovaj projekat, duplo više nego što je utrošeno na sigurnost platforme, a sve u cilju da se promeni ne samo pravac u kom ide kompanija, već i negativno viđenje kojoj o njoj ima svet. Plan je da se viruelni segment podeli u dve kategorije. Jedna uključuje takozvanu porodicu aplikacija gde su Fejsbuk, Instagram, Messenger i WhatsApp i na „reality labs“ produkte koji uključuju AR i VR, ali povezani hardver.