Ako niste dobili 10.000 dinara evo kako da proverite zašto

Isplata 10.000 dinara za decu počela je pre dva dana, a zaključno sa jučerašnjim danom je i završen a novac je dobilo oko 1,1 milion dece.

Reklamacija je bilo i ovaj put, a što je i očekivano imajući u vidu veliki broj prijava. Ukoliko nije došlo do isplate, problem ili grešku možete prijaviti na sajtu Uprave za trezor klikom na LINK

U dva koraka možete da prijavite problem na sajtu Uprave za trezor i saznate zašto niste dobili svoj novac.

Kada uđete na sajt Uprave za trezor neophodno je kliknuti na treću, odnosno poslednju opciju „Prijava problema“, klikom na ovo dugme prijavljute korisnički problem koji je vezan sa isplatom novčane pomoći.

Nakon klika na opciju „Prijava problema“ porebno je uneti lične podatke: ime i prezime, JMBG, broj lične karte podnet prilikom registracije, adresa elektronske pošte, broj mobilnog telefona i tip korisnika. Kada sve to popunite, kliknite opciju pošalji.