Eventualne zahteve za refundaciju troškova zbog kašnjenja i otkazivanja letova u nedelju, 21. januara, putnici bi trebalo da upute izabranoj avio-kompaniji, rečeno je na Aerodromu „Nikola Tesla“.
Iz beogradskog aerodroma su Tanjugu objasnili da je izabrana avio-kompanija u ovakvim i sličnim situacijama uvek prva tačka za kontakt, pošto su putnici kupovinom avionske karte ušli u ugovornu obavezu baš sa avio-kompanijom.
„Prema proceduri, aerodrom potom ove zahteve rešava direktno sa avio-kompanijama“, rekli su na Aerodromu „Nikola Tesla“.
Zbog greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom teminalu, u nedelju su otkazana tri leta, a 17 je odloženo.
Tada je, zbog propusta osoblja zemaljskog opsluživanja, u tranzitnoj zoni došlo do mešanja putnika koji su doputovali iz Skoplja, sa putnicima koji su nameravali da putuju ka evropskim i svetskim destinacijama, a nad kojima je prethodno izvršena kontrola pregleda lica i prljaga.
Granična policija je zbog toga bila privremeno obustavila pasošku kontrolu na Aerodromu „Nikola Tesla“.