U toku su intenzivni radovi na petom novosadskom mostu na Dunavu, koji će spojiti obale Srema i Bačke.
Kako teku radovi, možete pogledati u videu portala Vojvodina uživo ispod:
Ovaj most je drugi po veličini objekat, na trasi Fruškogorskog koridora, nakon tunela Iriški venac. Fruškogorski koridor je brza saobraćajnica sa ukupno četiri kolovozne trake (po dve u jednom smeru) koji će spojiti Novi Sad i Rumu. Trasa se dalje nastavlja ka Šabcu i Loznici, a preko ove saobraćajnice, Novi Sad će biti spojen i sa autoputem E-70 Beograd-Zagreb.
Ukupna dužina Fruškogorskog koridora ja 47,7 kilometara.
Peti most na Dunavu, biće dugačak 1766 metra i povezaće Petrovaradin sa autoputem E-75. Ovaj most imaće i tranzitnu ulogu za teretni saobraćaj, tako da kamioni koji su u tranzitu, više neće prolaziti kroz Petrovaradin i Novi Sad.
Glavni izvođač radova je kineska kompanija “China Road and Bridge Corporation” (CRBC). Most kao i ceo projekat Fruškogorskog koridora, finansira se iz kredita kineske banke za razvoj.
Nakon izgradnje, novi tranzitni most biće najbrža veza između autoputeva E70 i E75, koji će rasteretiti saobraćaj kroz najveći grad u Vojvodini.