Nemački maloprodajni lanac TEDi „bacio oko“ na Srbiju

Foto: tedi.com

Nemački maloprodajni lanac TEDi koji već nekoliko godina ima registrovanu filijalu u Srbiji potvrdio je da mu srpsko tržište veoma atraktivno.

Na upit portala Retail Serbia da li mogu da daju okvirno vreme za ulazak na srpsko tržište, iz kompanije su saopštili da ne postoji vremenski okvir za ulazak u Srbiju, ali da svakako prate atraktivna tržišta u Evropi koja su u interesu kompanije da proširi svoje poslovanje među kojima je i Srbija.

„TEDi je vodeći neprehrambeni lanac prodavnica u Evropi. Kompanija je u stalnom rastu i trenutno ima preko 3.000 prodavnica sa više od 30.000 zaposlenih. Zastupljeni smo u 15 evropskih država: Nemačka, Austrija, Slovenija, Slovačka, Španija, Hrvatska, Italija, Poljska, Češka, Mađarska, Rumunija, Portugal, Bugarska, Francuska i Belgija“, dodali su iz kompanije za portal Retail Serbia.

Nemački maloprodajni lanac TEDi osnovan je 2004. godine u Dizeldorfu, da bi do kraja iste godine imao ukupno 120 otvorenih filijala širom Nemačke. Već 2006. godine bilo je 400 otvorenih filijala i počela je da ih prati čuvena maskota plišanog medvedića (TEDi-Bär). Par godina kasnije, 2011. otvorena je prva filijala izvan Nemačke, u Gracu u Austriji. Tako je počelo širenje po Evropi, da bi do danas imali filijale u 15 evropskih zemalja.

TEDi u svom asortimanu kupcima nudi igračke, stvari za kuću, aksesoar za kućne ljubimce, dekorativne ukrase, odeću, sezonski program, modne dodatke, kozmetiku, slatkiše…