DA li su pregovori i borba za ostanak nekoliko televizija sa nacionalnom frekvencijom u ponudi SBB-a opteretili budžet vodećeg kablovskog operatora u Srbiji ili je nešto drugo po sredi, tek korisnici SBB usluga televizije, kućnog interneta i telefonije, „ni krivi, ni dužni“, počevši od februara, svoju pretplatu moraće da plaćaju za oko 150 dinara više nego na kraju 2022. godine.
Za ovu obavezu mogli su da saznaju samo oni koji su od 1. januara detaljno pretraživali zvaničnu internet prezentaciju kablovskog operatora koji je vest o poskupljenju svojih usluga plasirao isključivo na svom sajtu i u dnu decembarskog računa u formi jedne rečenice napisane sitnim slovima. Na sajtu, SBB se poziva na član 107 zakona o elektronskim komunikacijama, bez jasnog objašnjenja šta ta prava zapravo znače. Prema komentarima SBB korisnika na društvenim mrežama, pored revolta zbog povećanih cena za skoro 6 odsto, veće nezadovoljstvo izazvalo je neobaveštavanje javnosti i nedostatak transparentne komunikacije putem javnih medija.
Imajući u vidu da svaka jednostrana promena uslova i odrednica ugovora sa sobom povlači i mogućnost slobodnog raskida istog od strane drugog potpisnika ugovora, te da je korisnicima uskraćeno javno, pravovremeno i transparentno informisanje o promenama u ugovoru kablovskog operatora, stiče se utisak da je kompanija želela da izbegne veći broj raskida ugovora i potencijalan gubitak određenog broja korisnika. Sa druge strane, budući da je obavezan rok za obaveštenje o promeni uslova i besplatan raskid ugovora mesec dana, SBB će 1. februara tvrditi da je ispunjen zakonski minimum. Mnogi korisnici će se sa ovom promenom suočiti tek u martu, kada će im pristići veći računi nego što su plaćali do tada.
Diskutabilna poslovna odluka i netransparentna komunikacija definitivno ne idu u prilog kompaniji SBB koja se, posle neprijatne sage sa televizijama Prva i B92, ponovo nalazi na udaru javnosti i potencijalnom prelasku svojih korisnika kod konkurencije. Svi oni koji su nezadovoljni potezima ili uslugom najrasprostranjenijeg kablovskog operatora, do 31. januara mogu besplatno raskinuti ugovor i li potražiti pravnu pomoć, kao što su to već činili drugi nezadovoljni korisnici u sličnoj situaciji.