Pošta Srbije saopštila je da je otkrila novi pokušaj zloupotrebe svog logotipa i imena tako što se građanima putem lažnih i prevarnih SMS i „Vots ap“ poruka sugeriše da treba da obave određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP Pošta Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica, navodi se u saopštenju.
Pošta Srbije upozorava da nikada na taj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da, ukoliko dobiju poruke slične sadržine, ne postupaju na način kako se traži od njih.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP Pošta Srbije, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice kontakt centar tog javnog preduzeća, čiji su brojevi telefona 0700/100-300 i 011/3607-788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Građanima se savetuje da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Slučaj je prijavljen Nacionalnom CERT-u Srbije, zaključuje u saopštenju Pošta Srbije.