Razdaljina koju automobil pređe za godinu dana može da pokaže koliku će kilometražu imati za nekoliko godina. Kompanija za podatke o automobilima karVertikal sprovela je studije u Evropi i SAD kako bi utvrdila u kojim zemljama vozila pređu najviše kilometara godišnje.
Mnogi automobili uvezeni u Srbiju sa Zapada imaju veliku kilometražu, koju prodavci mogu da izmene kako bi veštački podigli vrednost vozila.
Od svih automobila proverenih na platformi karVertikal, oni koji se voze u Holandiji imali su najveću prosečnu godišnju kilometražu – 29.851 kilometara (km), a iza njih su automobili iz Španije (29.017 km), Danske (27.346 km), Belgije (24.308 km) i Francuske (23.775 km).
Za 3–4 godine, automobili iz ovih zemalja imaće već oko 100.000 kilometara na kilometar-satu. Zbog toga njihovi vlasnici mogu odlučiti da ih prodaju i pronađu novo vozilo.
Srbija je na 18. mestu evropskih zemalja u kojima se najviše vozi.
Godišnja kilometraža vozila na srpskim putevima relativno je niska i iznosi 20.028 km (18. mesto od 27 evropskih zemalja obuhvaćenih anketom).
Vozila u susednoj Mađarskoj (19.357 km) i Hrvatskoj (19.587 km) putuju još manje, a u Rumuniji (20.338 km) i Bugarskoj (20.999 km) – nešto više. Letonci godišnje pređu 17.420 km, što je najmanje u Evropi.
Međutim, najmanja kilometraža zabeležena je kod automobila uvezenih iz SAD – 16.941 km. Iako je kilometraža američkih automobila najniža od svih ispitanih zemalja, većina vozila uvezenih iz SAD ima ozbiljna oštećenja. U suprotnom, prodavci automobila ne bi mogli da zarade njihovom preprodajom.