Raiffeisen banka upozorila je sve svoje klijente na prevaru. Naime, u toku je zlonamerna aktivnost slanja mejlova kojima se građani pozivaju, prividno u ime Raiffeisen banke, da ponovo aktiviraju svoju Moja mBanka aplikaciju, uz konstataciju da je “potrebna potvrda broja mobilnog telefona”.
Kako je putem mejla upozorila pomenuta banka, prevarna poruka sadrži link na kojem je navodno potrebno uneti svoje podatke za pristup aplikaciji. Zbog toga i ovoj banci mole sve svoje klijente da obrate pažnju ukoliko dobiju prevarnu poruku sa sledećim sadržajem:
- Naslov poruke je “Morate ponovo aktivirati svoju Moja mBanka” ili sličan
- Pošiljalac je naveden kao “Raiffeisen Online”, dok se kao njegova adresa pojavljuje adresa “rbbservice” sa domena .wf, ili drugih domena van domena raiffeisenbank.rs
- Od primaoca se traži da klikne na link naslovljen sa “Potvrdite svoj nalog” ili slično
- Link vodi na stranicu koja nije na domenu raiffeisenbank.rs
„U pitanju je pokušaj prevare i zloupotrebe podataka koje klijent dostavi, te Vas stoga molimo da ne postupate na način koji Vam se sugeriše u prevarnoj poruci. Banka je preduzela sve raspoložive mere u cilju rešavanja ovog problema. Naglašavamo da je poruka poslata nasumično, dakle i na primaoce koji nisu klijenti Raiffeisen banke”, navodi se u obaveštenju Raiffeisen banke.
U ovoj banci podsećaju, da Raiffeisen banka nikad neće zahtevati podatke niti njihovo ažuriranje putem mejlova sa nepoznatim linkovima.
“Svi linkovi u porukama koje dobijate od banke vode na domen raiffeisenbank.rs ili Vam sugerišu komunikaciju preko nekog od zvaničnih kanala banke”, navode u Raiffeisen banci.
Autor: Biznis