Završna konferencija „Unapređenje održivosti malih proizvođača Srema na regionalnom tržištu, kroz Sremsku korpu tradicionalnih proizvoda”, koje finansira Ministarstvo poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede održana je na Salašu Isailovi. Na konferenciji su predstavljeni rezultati i aktivnosti na projektu, kao i planovi za narednu godinu.
Cilj ovog projekta je podrška razvoju ruralne ekonomije na teritoriji Grada Sremska Mitrovica kroz podršku i umrežavanje lokalnih proizvođača poljoprivredno-prehrambenih i zanatskih proizvoda i subjekata koji se bave seoskim turizmom. Pored edukativnog dela u ovoj oblasti, projektom je predviđeno formiranje korpe lokalnih proizvoda.
Podršku ovom projektu dali su Grad, Agencija za ruralni razvoj, Regionalna privredna komora Sremskog upravnog okruga, Turistička organizacija Grada i drugi, kako je rekla Dušica Pavlović direktorica Agencije za ruralni razvoj i dodala: „Korpa sremskih tradicionalnih proizvoda osmišljena je u cilju povezivanje svih naših lokalnih proizvođača i formiranja gradskog suvenira. Domaći i strani turisti će korpu ili pojedine proizvode iz nje moći da nabave u Turističkom info centru, čije je otvaranje zakazano za 27. decembar i to je jako značajno svim našim malim proizvođačima zato što će svi koji posete naš grad i Turistički info centar moći da izaberu i da kupe nešto iste korpe koja da može da služi i kao korporativni i diplomatski poklon. U korpi se može naći pored onog što je tradicionalno za naš kraj, dakle kobasice, kulen, mlečni proizvodi, sir, mogu se naći raznorazna vina, rakije, širok asortiman proizvoda.”
Sremska Mitrovica dobila je podršku UNDP kroz odobren grant projekat „Korpa sremskih tradicionalnih proizvoda” koji realizuje Ruralni centar Sova iz Sremske Mitrovice.
Marko Cvijanović u ime Ruralnog centra „Sova” kaže da se projektom afirmiše seosko preduzetništvo i zanatstvo, propagira legalna proizvodnja domaćih proizvoda i promoviše ruralni turizam i dodaje: „Korpa sremskih tradicionalnih proizvoda nastavlja svoj život ovog puta kroz program Ministarstva poljoprivrede. Ovog puta smo radili na restauraciji sajta, promenili smo dizajn i pozvali smo nove korisnike da se pridruže i i ono što nas raduje jeste da se i dalje mladi proizvođači javljaju i ulaze u naš zajednički program. Novine su da imamo novu registrovanu desetileriju, imamo domaća brašna mlevena na kamenu, tradicionalne proizvode zimnice, sokove. Iskoristio bih ovu priliku da unapredimo sadržaj korpe da pozovemo i druge proizvođači koji žele da budu deo korpe da se jave, troškova praktično nema, mogu samo da dobiju promociju i da nastupe na tržištu.”