Trenutno se u Irigu izvode radovi na trasiranju brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume.
Radovi oko Iriga, izvode se u sklopu izgradnje Fruškogorskog koridora, koji će povezati Novi sad i Rumu. Značaj ove saobraćajnice, utoliko je veći, jer će povezati dva međunarodna autoputa: Beograd-Budimpešta (E75) i Beograd-Zagreb-Ljubljana (E70).
Takođe, ova saobraćajnica se nadovezuje i na već postojeći autoput Ruma-Šabac-Loznica. U sklopu Fruškogorskog koridora, gradi se i most na Dunavu kod Novog Sada, ali i tunel kroz samu planinu, koji će nakon završetka radova biti najduži u Srbiji.
Ono što je od posebne važnosti za stanovnike Iriga, da trasa saobraćajnice prolazi izvan samog naselja, odnosno teretni i tranzitni saobraćaj više neće prolaziti kroz centar Iriga. Koliko rasterećenje za Irižane će predstavljati izgradnja brze saobraćajnice, možda najbolje ilustruje činjenica, da kroz ovo naselje prođe u proseku 10.000 – 12.000 vozila dnevno!
Saobraćajnica koja skraćuje vreme putovanja i povećava bezbednost u saobraćaju.
Benefiti ove saobraćajnice su nemerljivi. Izmeštanjem teretnog i tranzitnog saobraćaja iz centra Iriga, višestruko će povećati bezbednost kako učesnika u saobraćaju tako i pešaka. U proteklim decenijama Irižani su bili svedoci mnogobrojnih saobraćajnih nezgoda (često sa fatalnim ishodom), do kojih je dolazilo usled velike frenkvencije saobraćaja. Neretko se dešavalo da kamioni udaraju u kuće ili prolaznike, odnosno pešake.
Takođe, dobar deo saobraćaja biće izmešten i sa Iriškog venca, koji je isto nadaleko poznat po saobraćajnim nezgodama i čestim prevrtanjima kamiona kad napada sneg. Nemerljiv doprinos Fruškogorskog koridora, ogledaće se u tome, što zagađenje od saobraćaje neće u velikoj meri uticati na okolnu prirodu i nacionalni park.