Kompanija Lidl Srbija obaveštava svoje potrošače da ne stoji iza lažnih profila i nagradnih igara koje se dele putem poruka i na društvenim mrežama, van zvaničnih profila kompanije.
Kompanija Lidl Srbija upozorava potrošače da su se na društvenim mrežama pojavili lažni profili sa nagradnim konkursima i igrama koji navode da u ime kompanije dele nagrade. Kompanija apeluje na potrošače da se ne prijavljuju, ne registruju i ne ostavljaju svoje lične podatke, radi sopstvene zaštite.
Jedini konkurs koji kompanija sprovodi odnosi se na nagradni konkurs „Tvoje mišljenje nam je važno“, u kom potrošači mogu osvojiti 10 vaučera u vrednosti od 5.000 RSD i po jedan kućni aparat za prvo osvojeno mesto. Konkurs se može pronaći isključivo na zvaničnim Instagram i Facebook stranicama Lidl Srbija, kao i na zvaničnom web sajtu kompanije.
Lidl Srbija trenutno organizuje samo jednu nagradnu igru povodom rođendana Lidl Plus aplikacije, u okviru koje svi korisnici Lidl Plusa kupovinom imaju priliku da osvoje nagrade – BMW automobil, iPhone telefone ili vaučere za kupovinu u Lidl prodavnicama. Sve što je neophodno jeste da se u nekoj od Lidl prodavnica ostvari kupovina u vrednosti od 1.800 dinara, očita Lidl Plus digitalna kartica i tako osvoji digitalna markica. Slanjem markice putem odgovarajuće opcije u aplikaciji, potrošači su i zvanično učesnici nagradne igre.
Zvanični web sajt kompanije je: Lidl Srbija – Lidl Srbija – www.lidl.rs, a zvanični nalozi na društvenim mrežama Instagram i Facebook su: Lidl Srbija (@lidlsrbija) • Instagram photos and videos, Lidl Srbija – Home | Facebook .
Samo na navedenim, zvaničnim profilima Lidl Srbija se uvek mogu pronaći sve validne informacije kao i aktuelnosti u vezi kompanije.